NathalieMarieBerg

Pojkvänslistan

Hur länge har ni varit ihop?
I mars har vi varit tillsammans i 4 år, fan vad sjukt.
Känns som om det var igår vi började träffas ;o

Hur träffades ni?
På fest haha.
Vi har ju gemensamma vänner, och jag har haft tidigare förhållanden under den tiden som vi bara var vänner.
Vi blev väldigt bra vänner och var det i ca 3 år innan vi blev tillsammans.
Jag ville aldrig förstöra den vänskapen som vi hade, men sen blev det en "fest" till och jag kände mig ensam och ville gosa lite.
Då kysstes vi för första gången och jag tyckte det var ett misstag dagen efter haha.
Vi hördes inte av på ett par dagar!
Men sen kom han och "kidnappade" mig och jag insåg att det inte var ett misstag.

Vem var mest på?
HAN hahah.

Skedde några komplikationer?
Nääe, det tror jag inte.
Inte mer än att jag tyckte det var ett misstag från början.

Hur skedde dejtandet?
Vi var inte så mycket på dejter.
Vi gick/går på bio lite då och då och äter ute, men jag ser inte det som en dejt.
Vad fan är ens en dejt!?!
Vi har liksom roligt tillsammans hela tiden, vad vi än gör.

Hur blev ni ihop?
Efter ett litet tag vi hade umgåtts som ett "par" med pussar och så, så frågade jag efter datum.
Vi visste inte när vi blev tillsammans utan tog bara ett hah.

Vem sa jag älskar dig först och hur skedde det?
Denna frågan är knepig haha.
Enligt sambon så tror han att jag sa det först.
Jag har för mig att jag bara tänkte det i huvudet innan han skulle åka hem.
Men han sa att han hörde det.
Så jag vet inte hah!?!
Annars var det han för han sa det efteråt jag hade "sagt" det.
Jag sa det efteråt sen ändå, no big deal!

Bor ni ihop?
Ja, det gör vi.
Det har vi gjort sen i november förra året.
Dock har jag inte ändrat adressen ännu, den har jag kvar hos mor min.
Vet inte varför, tycker fortfarande att detta är på prov.
För att se hur vi bor tillsammans.
Det finns för- & nackdelar där vid.

Vad är hans bästa sidor?
Först vi blev tillsammans så var han helt jävla underbar, efter några år så ser man andra sidor.
Speciellt när man bor tillsammans. Då finns det minsann lathet och man stör sig på varandra ibland haha.
Men omtänksam, rolig, snäll, händig och för jävla snygg.
Även har han alltid funnits vid min sida när jag har behövt han där och stöttat mig.

Vad bråkar ni om?
Vi har aldrig bråkat, vi tycker det är så onödigt att bråka om små saker.
Vi tjatar väl lite på varandra även om det inte funkar på nån av oss.
Jag har ju märkt nu att han varken är morgon eller kvälls människa och han kan då vara rätt tjurig av sig.
Så man får hålla tyst haha.

Vad gör ni när ingen annan ser?
Ha sex, som alla normala par gör.

Vad ger ni för komplimanger?
Vi är rätt dåliga på det nu för tiden, jag brukar fråga hela tiden och jag ser bra ut och säger samma svar hela tiden.
Det blir oftast ett ja eller ett nej för att reta upp mig.

Vilken är din favoritbild på honom?

 
Det får bli denna trots att den är några år gammal, men vi är dåliga på att ta bilder ;s
Eller ligger alla bilder på hårdisken, då datorn är uppdaterad.
Så inga bilder kvar där, så kollade på fb hah.

Och på er båda?


Från balen förra året, ska fixa nya bilder snart.

Något du vill avsluta med?
Hannes, jag älskar dig även om du är jobbig ibland ♥.

Listan hittade jag hos babypeaches.
 
Miss Baby Peaches

Vadk ul att läsa lite om er :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress