NathalieMarieBerg

En höstlista
Lista hittad hos missbabypeaches.

Beskriv din höst i tre ord.
 
Mysig, fundersam & intensiv.

Har skol/jobbstarten fört med sig några insikter?
Jag har kommit på vad det är jag vill göra, men den utbildningen kostade några tusen.
So we will see!

Hur ser din höstoutfit ut?
Det är olika, går ofta i stickade tröjor/crop tröjor med höga jeans eller blir det klänning/kjol.

Vilka bloggar frossar du i för tillfället?
Det är väldigt olika, jag är ju en blandras av allting.
Från vintage, rockabilly till inredning och moderna bloggar.

Har du någon inplanerad resa för den närmaste framtiden?
Vi har bokat in en resa till Stockholm i Mars men vi får se.

Hur förbereder du dig för vintern?
Jag brukar inte förbereda mig så mycket mer än att försöka ha ett par ordentliga skor som funkar med det mesta av mina kläder.

Bästa musiken för regniga dagar?
Jazz, dansband, country.
Det bästa av allt är när det spelas på vinyl.

Vilka serier rekommenderar du att följa?
Izombie, vampire diaries & Grimm.

Eller kanske någon sevärd film?
Finns ju en himla massa, det är ju från person till person.

Var hänger du helst under helgen?
Helst i sällskap med min Hannes och lilla Eros.
Jag stannar gärna hemma nu för tiden och pysslar.

Vad har du på TO-DO listan just nu?
- Söka jobb
- Söka utbildning
- Köpa ett par nya skor.
 
Några tips på hur man botar höstdeppigheten?
Gör sånt som gör dig glad, t.ex. dansa, pyssla.
Skäm bort dig själv!

Vad är det bästa med hösten?
Stickade tröjor, tända kaminen, färgerna.
 
Vad är det sämsta med hösten?
Mörkret, dimman & spindlarna.

Hur höstmyser du?
Gosa med Hannes & lilla Eros framför bra film och lyxa till det med en lyxig måltid eller pyssla.

Dina 3 bästa hösttips - alla kategorier?
Ta vara på ljuset!
Kunde inte sagt det bättre själv Babypeaches.

Vad är den höstigaste maträtten?
Äppelpaj?
Nä men, någon gryta med älgkött eller nåt.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress