NathalieMarieBerg

Weekend & Monday

God dag!!

I fredags så åkte jag till min syster och vi hade det jätte trevligt även om vi inte gjorde så mycket.
Vi gick till lekparken med systerdottern & systersonen och snackade massa skit.
På kvällen hände det inte mycket, kollade på idol.

Lördagen bestog av att sambons föräldrar kom ut, de hjälpte mig med gardinerna.
Den lilla hjälpen behövdes, annars hade jag inte kommit nånstans.
Sen fick jag sitta där själv och sy, sydde gardiner av detta tyget på bilden och dem är klara.
Kommer bild sen när sambon har flyttat lite på gardinstången.
Lördagskvällen spenderades hos Rosa & Oskar med tacos, dricka och bingolotto.
Även var Arvid och Camilla där, super trevligt.
Arvid var den enda som vann och han vann 2 sverigelotter.

Söndagen blev det inte jätte mycket, jag plockade upp äpplen från gräsmattan.
Himla massa äpplen har vi!
Fortsatte att sy efter det och avslutade kvällen med virkning och tv.
Blev dock tvungen att dra upp hela virkningen, jätte kul..

Idag så ska jag typ göra samma sak, sy, virka och posta brev & paket.
Visade sig att några av gardinerna som jag beställde var för små, så dem ska skickas tillbaka och bytas till en större storlek.
Det är jätte kul och köpa textiler...
haha xD

Ni får ha en bra dag! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress