NathalieMarieBerg

Wanties from Gina Tricot


Började dagen med att dra in till köpcentrumet grand, tanken var att jag skulle kolla på en tröja där som jag hade hittat på hemsidan men icke sa nicke. 
Självklart fanns den inte där!
Tittade på lite annat och testade, en del av dem som är på bilden.
Den tredje tröjan var jätte gosig, skön & oversize.
Dock kunde jag inte bestämma mig, så köpte inget.

Gick till apoteket och köpte min ansiktskräm iaf.
Får ta en vända till centrum i helgen istället, se om jag hittar den där istället.
Jag blev lite smått kär i dem där klädesplaggen..

Märkte att jag var rätt röd i ansiktet, folket började titta på mig.
Så jag ville bara därifrån hahah.
Det röda är från behandlingen jag gör, lite jobbigt att man blir röd.
Men nu ska jag låta det läka i en vecka iaf.

Nu sitter jag och gosar med Eros, ska ta hand om disken och läsa innan det blir jobb.
Vad ska ni hitta på idag? =)
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Så fina plagg, håller tummarna för att du hittar dem i butiken :)

Svar: Hittade ena i butiken som jag köpte fast i en annan färg än vad jag tänkte =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress