NathalieMarieBerg

Photo tag
Gå upp klockan 6 på morgonen är jag inte van vid, men Eros är hos veterinären nu och jag börjar med en liten lista från missbabypeaches innan jag ska pyssla.

Vilket är ditt favorit ställe att fota på?
Definitivt utomhus, älskar naturen och det blir så mycket bättre bilder när man har ett bra ljus.
Annars hade jag valt en vit vägg men det har jag ingen hah.
 
Vilket är då det sämsta stället att fota på?
Det måste vara toalettselfies haha.
 
Bästa effekten på filter? 
Jag brukar för den mesta delen ljusa upp och stärka upp färgerna men på instagram använder jag ibland färdiga filter.

Jag älskar att fota...
..mig själv.
Jag fotar allt möjligt men naturen är en stor del.

 
Jag gillar mindre att fota...
..i mörker, för det är skit svårt och få det bra.
 
Hur många bilder tar du innan du får den perfekta bilden?
Det varierar.
Ibland sätter jag den direkt och ibland tar det några bilder.
 
Hur många bilder tar du per dag?
Det varierar också, ibland kan jag fota hur mycket som helst eller inget alls.
 
Vad använder du för kamera när du fotar?
Jag använder helst min Canon Ixus och det blir även bilder med min mobil Sony Xperia XA.
 
Miss Baby Peaches

Ner med toalettselfies, haha!

Svar: hahha ja absolut xd
NathalieMarieBerg

Ida ❉

Kul lista :)

Svar: Ta du också och gör den, är rätt kul att läsa om andras svar =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress