NathalieMarieBerg

När shoppingen är som bäst

Idag har jag varit på utflykt med svärmor i Värnamo.
Vi åkte till en mysig liten garnbutik som heter Eks lilla bod som hon kände till och jag älskade det stället,
Bra service, billigt och trevliga personer.

Dit lär jag åka fler gånger, är inte jätte speciellt långt.
Men man får allt handla lite iaf!
Jag köpte 16 nystan med ull, bomull och 3 st akryll garn för 253 kr.
Annars hade jag tänkt beställa från en hemsida, men då var det 4 nystan för 265 med frakt och moms inräknat.
Så ja, det blev mycket mer billigare!

På direkten när jag kom hem började jag virkade, åkte sedan ner för att hämta ut ett paket (vilket ni nog får reda på mer om på lördag), men när jag kom hem så hade Eros rivit upp det...
Så kul, jag kom inte så långt iaf.
Jag får gömma det nästa gång..

Kvällen fortsätter framför tv och virkning.
Vad har ni haft för er? =)
Ronja Therese

Låter ju som ett toppenställe!

Svar: Det var det verkligen, dock försökte dem lägga på en massa andra saker som man inte ska ha haha :P
NathalieMarieBerg

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härligt med en massa nytt! :)

Svar: Det behövdes en liten uppfräschning ;)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress