NathalieMarieBerg

Måndag


Ett av mina senaste projekt fick jag ta bild på nu.
En dekorationsstege/plädhängare, tycker den blev väldigt bra.
Den är återvunnen från pinnar från skogen.
Men funderar på att ändra den lite, inte så jätte snyggt med dem dära "spikarna".
Man kan ju hänga lite allt möjligt på den, jag tänkte sätta dit en ljusslinga på den sen.

Den står faktiskt i sovrummet, men det var så svårt och ta bild där och det enda stället var denna väggen med ett hål i väggen dock.
Det får allt duga!

Annars så tog jag mitt första träningspass idag efter ca en månad av sjukdom.
Även nu har förkylningen inte släppt helt, men ack så skönt det var att träna.
Trots att det var lite jobbigt, men tog det rätt lugnt idag.

Har även börjat använda swissclinic igen, höll på med den i 3 dagar när jag hade fått den.
Men blev som sagt sjuk, så hade ingen ork till att använda den och den funkar faktiskt.
Börjar redan se lite resultat, mina små acne ärr har försvunnit, porerna är borta och huden är mjukare.
Underbart!!

Just det, var ju på ikea igår.
Snabbaste besöket ever, vi var där en timme.
Köpte det jag skulle, två stekpannor, 8 kuddar till soffan, dubbelgardinstångs kombination, pläden Ofelia (den som är på bilden), två stycken lyktor.

Små saker med andra ord, men har beställt kuddfodral från H&M home och resultat får ni se sen när dem kommer.

Jag ska ta och sätta mig vid tv:en, äta något gott och hänga upp tvätten.
Ha en bra måndagskväll! =)

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress