NathalieMarieBerg

Saffransbullar med vaniljsmörkräm

Idag har jag bakat saffransbullar med vaniljsmörkräm, (recept här.)
Så himla goda blev dem, 37 stycken är det som är kvar nu.
Sambon och jag tog två var, får vi se hur länge dem får vara kvar haha.

Brukar inte bli så många när jag bakar glutenfritt men idag blev det tre plåtar, vilket chockade mig lite.
Så det gick kalas bra att baka, lär definitivt göras fler gånger.

Ska även baka lussekatter någon dag, hittade även ett recept på morotstekakor.
Så jag har lite bakning på gång, så himla mycket roligare att stå och baka nu när det är grått och kallt ute.

Under tiden jag bakade kollade jag på film på datorn haha.
Smidigt och ha köksbordet så nära köks arbetsplatsen.

Nu blir det lite film och sen sova.
Natti!
Miss Baby Peaches

GOtt!

Svar: Det kan jag lova att det var.
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress