NathalieMarieBerg

Lång helg-Black friday

Bjuder på solnedgång från ikväll.
Såg att det lös rött genom fönstret och sprang ut för att fota lite men kallt var det.
Tog ingen jacka på mig nämligen..

Annars har jag lång helg nu och igår bakade jag två plåtar med fröknäckebröd och gjorde fiskgratäng med räkor & dill till potatis och grönsaker.
Även klickade jag hem två klänningar från bubbleroom nu när det är rea, så får vi se om dem passar.

Men imån är det black friday och jag ska dra in till stan.
Tänkte kolla efter en dammsugare nu, eller rättare sagt vet jag vilken jag vill ha.
Men hoppas att det är rea på den, så vi får väl se.
Ska iaf försöka vara där när dem öppnar, wish me luck!

Har kikat runt lite på julgodis/julbak, det är ju ändå 1 advent på söndag.
Så baka något gott ska jag nog allt hinna göra i helgen.

Ska ni fynda något på black friday? =)
Miss Baby Peaches

Gud så härlig himmel!

Svar: Tack, den var underbart vacker =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress