NathalieMarieBerg

Helgen som var & Torsdag

Tänk att jag hör av mig efter det har gått ca två veckor.
Men jag bjuder på en bild från när det snöade, jag var så himla glad att det äntligen kom snö.
Nu håller den dock på att försvinna och kommer bli plusgrader.
Så tråkigt!

Annars i helgen som var så jobbade jag fredagen, lördagen bestog av att leta present till sambos brorsdotter som fyllde två år.
Jag fortsatte att sy på mina gardiner medans sambon gick på bio och såg Morran & Tobias.
Stack nålen under naglen, försök undvika det dära om ni ska sy något.
Därefter spenderades kvällen hos Arvid.

Söndagen blev det kalas för den två åriga tösen, vi köpte boken Hitta Doris till henne.
Jag satt och läste den kvällen förre hehe.
För att vara en barnbok så var den faktiskt bra, men vill gärna se filmen.

Självaste veckan har bestått av jobb, otippat va!?!
Nä men, i måndags tog jag en sväng till H&M, köpte mig en mössa och en gul skarf.
Det får ni se en annan gång.
Stör mig på att inga säljer fodrade mössor, så jag köpte mig en virkad mössa igen men den var inte fodrad.
Så det blåser igenom och var kallt, så jag tog fodret från min gamla (barn) mössa och sydde dit det.
Blev iaf varmare även om det inte blev jätte bra.
Jag kunde göra en egen men har ingen tid till det, när jag har massa annat och göra & kylan är ju redan här.
Jag tänkte att jag skulle köpa en mössa utan en såndär boll på toppen, men jag kan liksom inte motstå dem dära söta bollarna hahah.

Idag har jag inte gjort så mycket ännu, kom upp rätt sent.
Började läsa i andra boken av serien Barnmorskan i East End och gosade med Eros.
Hoppade in i duschen och åt frukost.
Dock fanns det ingenting att äta, då karln har tagit slut på allt.
Som tur var fanns det nutella att bre på mackorna (bra att han tänker på mig).
Får bli och handla sen, nu har jag ingen ork.

Tänkte jag skulle dra en sväng till H&M idag med men får se, brukar vilja åka tidigt dit.
Nähe, ska slänga in ved i kaminen så det kommer någon värme och äta lite till om jag hittar något.
Ha en bra dag! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress