NathalieMarieBerg

20år-Presenter

 

I fredags fyllde jag 20 år och firade min födelsedag på Garvaren där Lasse Stefans spelade.
Negativa var att vi var hemma klockan 5 på morgonen, så jag var skit trött i lördags.
Fick en Lasse Stefans hatt av en kompis som följde med till Garvaren xD
Även blev det bullbak och städning inför lördagen då vi firade mig.
Fick jätte fina presenter:
Två orkideér, en gulranka, en citronfikus, två vaser från Cervera, tulpanbukett, rosbukett, mortel, en kökshandduk, den rutiga kokboken, en tröja, mjukisbyxor, pengar och eltandborste.

Sen kom även mitt paket med böckerna från Adlibris och Bokus.
Så nu har jag mycket och läsa, måste bara få igång intresset för det.
Det ligger lite åt sidan nu!

 Jag är absolut nöjd över presenterna.
Var även på bolaget i fredags och jag blev inte utslängd hah.
Eltandborsten älskar jag, vilken känsla det blir efter borstning.
Så mycket renare och lent, love it!

Lördagen blev lugn iaf, var och tittade på ett hus där en kompis ska bo och åkte runt.
Söndagen blev ungefär detsamma, lugn alltså.
Idag har jag varit ledig och gått promenad mer eller mindre.

Att komma igång med bloggen, går väl sådär.
Man har verkligen ingenting att skriva om..
Är mer aktiv på min instagram, där heter jag nathaliebeerg96.

Hoppas ni har haft en bra helg och vi höres =)

Ronja Therese

Vilka fina presenter :D

Svar: Ja, blev överraskad av presenter. =)
NathalieMarieBerg

Sara

Många fina presenter! Grattis :)

Svar: Tack så mycket! =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress