NathalieMarieBerg

Så ni vet hur det ligger till
Jag får väl helt enkelt berätta att jag har fått jobb, vissa trodde väl redan att jag hade det.
Men nä, jag har varit arbetslös ett litet tag och vart hemmafru kan man väl säga haha.
Så nu jobbar jag som terminalarbetare, jobbade även som det över julen.

Antar att folk undrar varför jag inte kör lastbil eftersom jag är utbildad till det, ja det är en väldigt bra fråga.
Jag har inte hittat ett enda ledigt jobb inom den branschen här jag bor.
Jag har sökt till några som sökte chaufföer men fick inget svar på det.
Fast det var ett dåligt åkeri ändå, iaf vad jag har hört.
Dock väldigt lätt och få jobb inom det på sommaren.

Men nu jobbar jag bara som timanställd än så länge, så första dagen var igår.
Så jag funderar på att söka ett annat jobb också.
Jag är inte helt säker på vad jag vill jobba med ännu.

Iaf tänkte jag plugga på distans. T.ex. matte, svenska och engelska och sedan göra högskoleprovet.
Fick en idé om att plugga till arkitekt men orkar nog inte plugga i ca 6 år xD
Beroende på vilken arkitekt man vill bli!

Har en idé på att mönstra om något år, men vi får se helt enkelt hur jag gör.
Får ta en dag i taget!

Väldigt frusterande att vara en förvirrad tös, som vet inte vad hon vill.
Tummen upp på det! (Y)

Så nu vet ni hur det ligger till och varför jag inte har så mycket att skriva om.
Så ni får ha det så bra! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress