NathalieMarieBerg

Loppis


Godkväll eller rättare sagt godnatt till alla som ska sova.

Men iaf igår (söndags) så var jag på loppis och fyndade en kanna som jag tyckte var tjusig.
Fanns hur många som helst där, så var lite svårt och välja och massa folk var ivägen.
Så det blev den första och bästa, bara 55 kr. 
Även fyndade jag en vas och en bricka, men bilderna blev så dåliga.
Så ni får allt vänta!

Dessutom köpte jag mig en Electrolux blender på Jula, där den kostade 300 riksdaler annars hade den kostat 600 hos Media markt.
Men där hade de inte alls kvar den.

Så nu kan jag göra massa smoothies och milkshakes! :D

Annars lyssnar jag på stormen, eldar och tittar på tv med en kopp té ikväll.
Hoppas ni får en bra vecka! =)


 
Sara

Vilken söt kanna du har fyndat :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress