NathalieMarieBerg

På tal om julklappar


Det finns en annan sak jag önskar mig också, som jag är mest behov av så är det denna massagekudde eller någon massagedyna.
Denna massagekudden finns här.

Då jag har haft ont i ryggen hur länge som helst, då varken jag eller sambon orkar masserar varandra.
Så skulle den passa utmärkt för oss, iaf för mig.
Borde väl egentligen ha en var, men det ska nog gå ändå.

Jag hoppas jag får en tidig julklapp haha.

På tal om julklapp så fick jag julklapp från jobbet, vi fick välja vad vi ville ha för något bland 4 saker.
Kommer icke ihåg vad allt var för nåt, men jag valde philips sporthörlurar med mikrofon.
Dem är sköna och super bra iaf, tror dem finns att köpa på maxi för 199 kr.

Ha en bra fredag, tänkte säga måndag..
Man blir förvirrad när man jobbar fredagskvällar haha xD
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress