NathalieMarieBerg

Onsdag
 

Godag!

Hur är det med er?
Med mig är det bra, lite trött och träningsvärk har jag.

I helgen hände det inte så mycket, vi firade sambon & hans tvillingsyster med fika.
Presenten till sambon kom i måndags, perfekt att den kom dagen han fyllde 24 år.
Beställde deo, dusch gel & parfym från märket Ambre Noir från Yves Rocher.
Fick ett himla bra erbjudande på det och det luktade gott.

Hittade även ett annat bra erbjudande från Yves Rocher fast till mig, det innehöll body lotion, dusch gel & parfym från märket Evidence.
Luktade också gott!

Även fick jag med såna små flaskor man får testa. Ena flaskan var ett schampoo, den andra dag kräm & den tredje ansiktsrengöring och så några frön från deras växtrike.
Ska testa de små flaskorna imorgon.

Har nu tre stycken parfymer från Yves Rocher tydligen, har fått två av min mamma.
Det är nog första gången jag själv köper parfym haha.

Menmen, sitter och väntar på samtal från vårdcentralen.
Måste ju göra en läkarundersökning, så jag får körkortstillstånd för buss.
Annars ska jag dra till gymmet sen innan jobbet.

Ja, ni hörde rätt jag har börjat på gym nu.
Jag tänkte att jag skulle testa det när jag fick ett bra erbjudande där med.
Började bli lite halv tråkigt att träna hemma och göra samma övningar hela tiden.

Ha en bra onsdag! =)
Ronja Therese

Jag gillar Yves Rocher, ett bra märke!

Svar: Ja, de grejer som jag köpte och fick var bra. Så det blir nog fler där ifrån =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress