NathalieMarieBerg

En liten lista

Står just nu och bakar lussekatter och pysslar, men tar en liten paus medan det jäser & limmet ska torkas.
Så gör denna listan sålänge, hittade den här.

DIN/DITT FÖRSTA:

Operation: Aldrig opererats.
Piercing: Hål i öronen.
Sport: Fotboll, annars innebandy & volleyboll.
Husdjur: Katt.
Semester: Aldrig varit utomlands på semester mer än Danmark som jag icke kommer ihåg av nåt.
Konsert: Aldrig varit på riktig konsert, men räknas dansställen med t.ex. John Lindberg trio?
Kärlek: Mitt första förhållande var med Arvid när jag var 14 år tror jag.

DIN FRAMTID:
Barn: 2 barn vill jag ha, det första barnet vill jag ha när jag är 26/27 år. 
Giftermål: Maybe.
Karriär: Den är osäker, jag funderar och velar fram och tillbaka haha. Så vi får se!

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Njae.
Gud: Ibland.
Mirakel: Nä.
Aliens: Haha oja men nä.
Magi: Jag önskar att det fanns.
Ett himmelrike: Yes.
Tomten: Självklart!
Änglar: Ja, min farfar är änglavakt för mig.
Transformers: Hade varit grymt.

BLANDAT:
Är du kär i någon? Oja, å vi har snart varit tillsammans i 4 år.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, hade velat ha ett eget hus. Men hellre här än hos föräldrarna.
Tycker andra att du är attraktiv? Ja, jag har fått den känslan, haha!
Dricker du? Väldigt väldigt sällan, ca 2-3 gånger om året.
Använder du droger? Nej.
Vilket schampo använder du? Maria Nila True Soft
Vilken parfym använder du? Quelques Notes d´Amour av Yves Rocher.
Vad är du rädd för? Stora spindlar hah.
Gillar du att tvätta? Nä, men det tar inte lång tid. Bara att slänga in det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress