NathalieMarieBerg

17 Frågor

Listan hittade jag här.

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?

Enyah, tycker det är vackert och ovanligt.

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Kärlek utan sex.

3. Har du bra självförtroende?
Ja, nu har jag det iaf.
Om man jämför med några år sen!

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Köpa dammsugare, storstäda & tvätta typ.
(är mer eller mindre klar med allt och nu gör jag det jag vill & hinner.)

5. Beskriv ditt drömutseende.
Självklart vill ja se ut som mig själv, men vill vara lite större (höfter, armar & bröst.)
Därför jag tränar annars blir jag inte större.
Men annars är jag rätt nöjd med mig, älskar mina fylliga läppar, ögon, ögonbrynen som jag inte behöver måla.

6. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, det har jag.
Ligger i min gamla garderob hos mamma, har lagt lite grejer där jag vill ha sen till mina barn.

7. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?

 Denna har jag nu, men det är väl dags att byta snart.
Är ju mörkare i håret nu haha.

8. Vad väljer du, godis eller chips?
Godis.

9. Hur uppvaktar man dig?
Lägger ner tid/intresse på att t.ex. fira mig annars en fin stor bukett blommor.

10. Har du rykten efter dig?
Inget som jag hört.

11. Din absolut sämsta egenskap?
Ehh inte en aning haha.
Att jag är lite blyg kanske om det är en egenskap?

12. Din bästa egenskap?
Omtänksam (fast det är typ alla).
Hmm, får suga på den ett tag.

13. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, det kan man.
Jag har inte haft några problem med det iaf, däremot kan det ta ett litet tag tills man kommer tillbaka som vänner.

14. Har du kysst en kompis?
Ja.
Annars räknar ju min sambo som det, han är ju också en kompis ;)

15. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Inte en aning, känner man starkt för varandra och vet att förhållandet kommer hålla.
So maybe!

16. En vacker person?
Hannes <3

17. Hur lång är du?
164 cm.

Miss Baby Peaches

Kul att läsa dina svar!
Blommor är himla härligt att få!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress