NathalieMarieBerg

Måndag


Medans jag köpte nya underkläder i helgen, så kollade jag igenom bland resten och insåg att jag knappt har några basic kläder t.ex. toppar/tröjor.
Mina linnen som jag har är helt uttöjda och är som klänningar typ.

Jag har liksom kläder sen jag gick i grundskolan, så jag behöver NYTT.
Där av jag behövde nya underkläder, de gamla var helt enkelt för små, trasiga, fula och uttöjda.
Så det blev string i 5-pack, resten var 3-pack av hipsters & briefs och de är köpta från H&M.
Basic klänningar hade inte heller varit fel, de på bilderna är från Nelly.

Dessutom behöver jag nya skor i höst/vinter som är utan klack, då mina är sönder..
Så himla kul när man behöver mycket nytt, när allt typ går sönder eller det är för smått.

Sitter och funderar på vad jag ska göra med min rockabilly klänning & topparna.
Jag använder dem knappt, klänningen har jag inte använt på 2-3 år.
Tycker den tar sån stor plats och är klumpig speciellt med underkjol xD
Annars är den jävligt snygg när man dansar (då den flyger upp hah) men inte ofta jag åker på sånt nu..

Även har jag gjort massa inköps listor på jotex, H&M home & ikea på vad vi behöver till hemmet.
Puuh... 
Kollat vad det kostar och planerar när det ska köpas, vad som är viktigast och så.

Däremot måste jag antingen göra en grundundersökning hos läkaren (jag vet inte vad det heter).
Men iaf så har jag haft ont i huvudet konstant i flera dagar, karln min säger att jag ska gå till läkaren och kolla blodvärdet, då jag kan ha järnbrist.
Vilket jag inte tror.

Eller så blir det synundersökning, har en känsla av att jag behöver läsglasögon eller har jag samma problem som karln min har, brytningsfel i ögonen.

Eller blir det helt enkelt både och.

Nähe, nu ska jag ta och göra mat innan jobb, hare så bra! =)


 
Miss Baby Peaches

Vad tråkigt att du inte använder klännigen och topparna! Men det blir väl så ibland antar jag! HOppaas du kommer på någon bra lösning!

Svar: funderar på att sälja dem, men då kanske man behöver dem sen xdÄr ju ändå rätt kul att ha.
NathalieMarieBerg

Felicia

Den gråa så snyggt

Svar: Visst är den!
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress