NathalieMarieBerg

Den ärliga listan

Listan hittade jag hos Missbabypeaches.

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR?

I torsdags, jag tänker bara för mycket från min barndom.
Dem bilderna försvinner aldrig även om man vill.

TRE SAKER DU AVSKYR
Ananas, vattenmelon & för mycket socker.

HUR VAR DU I SKOLAN?
I högstadiet tänker jag då.
Jag var den blyga personen men även den snälla som skötte sig hela tiden förutom de gångerna jag skolkade.
Dem upptäckte det bara en gång att jag skolkade.
Jag var inte den som gillade att plugga, jag låg efter mycket eller rättare sagt fick jag inte den hjälpen jag behövde & lärarna var skit dåliga.
Tyckte inte alls om att redovisa framför massa folk, hade dåligt självförtroende då.
Gick ut med ett IG och resten G/VG.
Ogillade alla lektioner speciellt idrott & matte.

Det märktes en stor del när jag började gymnasiet, från G-MVG (A-F, som de heter nu) hade jag när jag gick ut där.
Dessutom blev jag en pluggis xD

VAD BLIR DU STRESSAD AV?
Det är sällan jag blir stressad, ska jag säga en sak så är det när jag går själv i en affär bland massa folk och dem tittar på mig xD
Creepy!

TRE SAKER DU ÄLSKAR:
1. Hannes
2. Mina katter: Eros, Sötnos & Gustav. (Alla djur!)
3. Choklad

HUR TROR DU ATT ANDRA UPPFATTAR DIG?
Jag tror att folk uppfattar mig som glad, positiv & blyg.
Jag är fortfarande blyg till och från.
Det beror helt och hållet på vad det är för folk och vad för samtal dem för och hur situationen är.
Bara för att t.ex. två personer pratar om något som jag inte har något att säga om, så är jag helt plötsligt blyg enligt dem?

HUR UPPFATTAR DU DIG SJÄLV?
Jag uppfattar mig själv som glad, kreativ, stark & positiv person (när jag mår bra), har inte mått så bra på den senaste tiden, då jag har vart lite deprimerad.
Men jag har alltid varit stark och tagit mig igenom skiten själv.

EN SITUATION SOM DU TYCKER ÄR JOBBIG / PINSAM:
Jag ser det pinsamma såhär, om man t.ex. fiser eller rapar.
Det är liksom hederligt, grottmänniskorna gjorde det, so why not!?!
Jag fiser dock inte offentligt, finns folk som ogillar det.
Jag rapar istället, mår man liksom dåligt och behöver göra nåt av det.
Så gör det bara, om man mår bättre av det vill säga.
Jag mår illa till och från och brukar vilja rapa för då försvinner liksom illamåendet.
Annars ser jag det pinsamma som en rolig grej, gör det roligt.
Så är det inte pinsamt!

NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST?
När jag skuttar runt i underkläderna med världens ofixade toviga hår.

VAD SKRATTADE DU SENAST ÅT?
Eros, när jag gick ut med han för första gången idag och han var livrädd och ville in.

NÅGOT DU FUNDERAT MYCKET ÖVER?
Vad jag vill jobba med haha.

TRE SAKER DU ÄR RÄDD FÖR:
1. Spindlar
2. Gå ensam när det är mörkt, okända män
3. Att förlora mina närmaste

ETT YRKE DU TROR DU SKULLE VARA DÅLIG PÅ:
Hmm.. Lärare, jag är skit dålig på att förklara saker och lära ut.

SLUTLIGEN, ETT YRKE DU TROR ATT DU SKULLE VARA BRA PÅ:
Ehh det mesta skulle jag klara av förutom att vara lärare xD

Miss Baby Peaches

Kulatt di gillade listan och också gjorde den!
MEn hur kan du oilla annanas och vattenmelon?!

Svar: Jag tycker inte om smaken haha xdJag har liksom aldrig gillat det.
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress