NathalieMarieBerg

Makeup tag
1: Läppstift, läppglans eller läppenna? Använder först läppenna, sen läppstift. Håller bättre!

2: Gillar du att ha lösögonfransar på dig? Aldrig använt, föredrar vara naturlig så mycket som möjligt.

3: Hur brukar du sminka dig till vardags? Antingen bara mascara eller mascara & eyeliner.

4: Kan du gå osminkad? Ja, för det mesta hela tiden.

5: Favoritmascara? Eftersom jag för något tag sen liknade en tvättbjörn (var illröd frunt ögonen), så köper jag min mascara på Apoteket och det är apoliva.
Är skit bra tycker jag!
 
 
 
 
 
6: Favoritfärg på läpparna? Röd. 

7: Favorit ögonskuggsfärger? Använder ej!

8: Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen? Varje morgon & kväll för det mesta.

9: Använder du mineralsmink? Som sagt så är jag inte insatt i smink, så har egentligen ingen aning ;) 

10: Nämn ett sminkmärke du inte rekommenderar? Har inget, när jag för det mesta alltid använt samma mascara och samma smink hela tiden. Är inte så insatt i smink hah!

11: När började du sminka dig? När jag gick i 6:an, då jag försökte dölja min acne. Tills jag blev tvungen och försöka lära mig gå utan och bli av med min acne. Så nu istället använder jag typ aldrig smink, bara när jag ska på fest använder jag det eller ska på något.

12: Vilken foundation använder du? Jag har kvar min som jag hade i 6:an i grundskolan, den har aldrig tagit slut och jag har inte en aning om vad det är för nån haha xD
Orkar inte gå och kolla (Y)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress