NathalieMarieBerg

Helgen-Tacos-Boda Borg-Kalas
Hallå!!

I helgen har jag och karln firat hans mor, först åt vi på Hong Kong innan vi åkte dit. Super gott var det!
Sedan var det fika för fulla muggar, orkar knappt äta så mycket kakor. Däremot mycket cola går ner, vilket inte är bra. Lördagen bestog av stor handla mat, vi köpte en boxer (nu har vi äntligen några kanaler, fast det går ju ingenting på tv ändå.) På kvällen blev det tacos med kalrns kusiner och respektive.

Söndagen blev fruktansvärt jobbig!!
Vi är inte alls vana att gå upp tidigt men vid åtta gick vi upp, vi åkte till Boda Borg. Kompisen hade fyllt år och det var en överraskning, hon har alltid velat åka dit och hennes kille ordnade det.
Så från kl elva när de öppnade till fem när de stängde, sprang vi runt, kröp, hoppade och jaa..
Rena träningspasset!!
Blåmärken och ont överallt, men det var det värt.
Kul var det och de hade tacos där, mums.

Jag var jätte trött när vi kom hem, somnade i soffan på kvällen sen.

Idag kom mattorna och gardinerna, så nu ser det någorlunda vettigare ut iaf.
Har aldrig vart så förbannad på gardinstänger innan, orkar inte förklara haha.
Hämtade tvätten som karln hade stoppat in, hatar verkligen den där källaren.
Fullt med spindlar och spinelnät, jag har sagt att jag inte går ner dit. Men nu var jag tvungen till att.

Skrivaren som vi fick funkar också efter mycket om och men. 
Men ingen visste hur den fungerade, inte ens ägaren. Kanon!
Trodde inte färg skulle vara så dyrt, men det var det!!

Nähee, jag är fan hungrig. Dags och laga mat!!
Har ni haft en bra helg?=)
 
Ronja Therese

Åhh, längesen jag var på Boda Borg men det är ju faktiskt riktigt kul där :D

Svar: ja, det är det. du får väl ta och åka dit nån gång :) fruktansvärt jobbigt var det!
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress