NathalieMarieBerg

Summer Plans


Inget av det är direkt planerat, men karln och jag ska åka till vallarna när vi hittar någon dag som vi kan.
Får bara hoppas att det finns biljetter kvar!

Jag hade hoppats på att få kunna sitta ute och läsa och sola, men varken någon värme eller sol syns till.
Egentligen hade jag velat åka till Öland med älskling, men med detta vädret så skiter vi nog i det.
Är på tal om att vi ska upp till Stockholm över en helg.

Paddla kanot är det någon som tjatar om hela tiden över en helg, men jag tycker det räcker med en natt plus att jag jobbar varje natt förutom söndag och röda dagar.
Göteborg var det på tal om också innan, att vi skulle gå på Volvo museum och Liseberg.
Men det har jag inget sug på, åker inga karuseller.

Får väl helt enkelt se vart denna sommarn blir av, ska ju till Ikea med och sen blir det flytt också.
Längtar som faan!!
Vill bara ha augusti nu.

Hoppas ni har det bra och en fin sommar!!=)
 
Life of Johanna

Låter som trevliga planer

Svar: Ja det är det
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress