NathalieMarieBerg

Sommarrea & Dyligt


Tja, det var ett tag sen nu.

Men det händer inte så mycket nu förutom att karln och jag har köpt en dubbeldivan soffa och tv. Vi har även vart på ikea och köpt det viktigaste.
Första gången jag var på ikea och jag kan inte påstå att de hade några grejer..
Iaf inget som föll i smaken, trodde det skulle vara mycket mera.

Trots att det var sommarrea så blev det dyrt. Å jag har beställt hem täcke och kuddar från USA, får hoppas att det kommer snart.
Köpte mig en köksvåg som jag har velat ha länge från clas ohlson.

Annars händer det ingenting om dagarna, mer än att jag jobbar natt och sover bort dagarna ist hah.

Till helgen blir det familjeträff hos karln min.
Hoppas verkligen på att min klänning ska hinna komma innan dess.

Vad har ni för er då?=)
 
Ronja Therese

Jag har en röd sådan våg som jag fick i julklapp, men den där färgen var ju nästan ännu finare! :)

Svar: Jag ville egentligen ha en röd hahah. men det fanns ingen på Clas ohlson :(
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress