NathalieMarieBerg

Midsommarfirandet dög väl


Fredagen bestog av att familjen åkte till systra min och firade midsommar där, åt gott och dansade runt midsommarstång (mest var det barnen som gjorde det).
Efter det drog karln och jag vidare till hans syster och grillade och drack. Jag drack inte alls mycket och drog hem senare på kvällen/natten. Karln min var dock förbannat full, så lämnade kvar honom där hah.
Visst är jag snäll, jag orkar faan inte med å sitta barnvakt åt fyllesvin.

Det var väl en helt okey midsommar, hade egentligen hoppats på ett par lekar än att sitta hela tiden vid ett bord och lyssna på en jävlaa psalm sånger som folket sjöng som snapsvisor?
Man kan lugnt säga att jag var den yngsta där om man inte räknar med barnen höh.

Lördagen hämtade jag karln och han var fortfarande full, vi drog vidare ut till Bonnen för att kolla på hans hus och så.
Jorå, det var väl fint! =)
Katten på bilden är bonnens, hon var inte alls förtjust i mig i början men sen sååå gav hon sig ;)

Efter det spenderade vi hela lördagen hemma hos mig i sängen, karln hade verkligen ingen ork och göra nåt.

Söndagen blev det att vi drog ut till Arvid och Annika, åkte till Suzie´s café och vidare.
Vi åkte på flotte och försökte fiska men misslyckades med det.

Måndagen bestog av att jag jobbade natten, drog hem till karln och vi for vidare till Jönköping med hans bror Glenn. Glenn köpte en bil där uppe och vi åt på A6.
Åhh jisses vad gott det var, grillbuffé mums..
Där uppe var det varmt och soligt och när man kom hem igen så ösregnade det och bara dåligt väder.
Hade hoppats på att få sola men näää..

Så jag ska nog glo på datorn och leta möbler eller nåt.
Hoppas ni har haft en bra midsommar!! =)


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress