NathalieMarieBerg

Shopping

Fick min maxiklänning i fredags som jag beställde från Forever21, satt som en smäck och invigdes i helgen.
För ett tag sen köpte jag ett par ballerinaskor, lite sailor stuk och karln min köpte en collectif topp från Johannas Rockabilly.
Dock har den inte blivit använd än, men det kommer väl.
Ibland har man en snäll karl!!

Och igår köpte jag en gardigan från H&M, hittade ingen bild med den och jag är för lat för att ta någon just nu höh.

I helgen blev jag drabbad av förkylning, så blev inget jobbande för min del.
Utan det blev familjeträff/kalas hos karln och svärföräldrarna. Firade två av karlns äldsta syskon som fyller 40.
Det var tipsrunda och lekar.
En fråga var t.ex. vem prickar bäst? Och så var det 4 namn man fick välja på.
Efter alla frågor var det lekar av dem frågorna. Till frågan vem prickar bäst att de satt ihop en lek med vem som får i pennan först i flaskan och de 4 namnen som fanns med på frågan fick tävla.
Jag kan ju säga att jag sög, men jag fick i den iaf trots att jag hade långklänning.
Imellan nåt sprang jag ut och in hela tiden för att nysa.
Liksom lakom kul, lyckades bränna mig på axlarna, dog av värmeslag när man inte var helt frisk.
Efter det åkte jag och karln till Arvid och Annicka för grillning och de badade.
Jag blev uppäten av knotten istället.

Jag och karln tittade på en skräckserie, Supernatural.
Den var helt okey.
Söndagen spenderades med att jag och karln min åkte till Tingsryd för att kolla Monsterrace, men det sög rätt hårt.
Förväntade mig mer av det och inte en liten bana.
Dessutom var det 40 grader där och ingen skugga, så vi begav oss till sjön för ett dopp och sola.
Det var riktigt skönt och jag mådde bättre av det.
Efter det drog vi vidare till Kerstin, fikade lite, drog till grand för buffé och shopping.
Åkte senare och badade igen!

Å inatt har jag jobbat och sitter här och är förkyld.
Det var mycket trevlig helg trots förkylning och barn..

Har ni haft en bra helg?
Antar att de flesta har vart i Västerås på power meet =)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress