NathalieMarieBerg

God Jul och Gott Nytt År
Hoppas ni har haft en bra jul. Min jul var rätt lugn jämfört med förra året.
Blev julfirande hos mor min först och sedan åkte vi hem till svärföräldrarna.
Därefter bjöd jag och karln min på glögg, mina bröder kom och två av karlns syskon.

Jag fick inte så värst mycket, önskade mig ingenting i år.
Men jag är glad ändå, julen handlar inte om julklappar.
Jag köpte ingenting detta året, egentligen köper jag aldrig nåt. Då jag oftast för mina själv, men jag hade varken tid eller lust detta året.
Då jag sa till alla att dem inte får några, men lik förbannat köper dem ändå xD

Karln och jag har ju beställt hem ett matbord som ska komma idag och på mellandags rean köpte vi en micro.
Jag köpte äntligen min efterlängtade boxningssäck, de hade ju paketpris och det var det värt.
500 riksdaler annars hade det kostat över 1000, awesome!

Tanken är ju att karln och jag ska ha nyårs fest, men jag är sjuk....
Sitter och knaprar halstabletter, hostmedicin, nässpray & alvedon.
Är jag sjuk då, så får jag väl åka hem till mor min och va där.
Dock är sängen väldigt oskön där.

Men jag önskar er en god jul och gott nytt år! =)
Emma Engström

Härligt att köpa något man verkligen vill ha lite billigare! :D

Svar: Ja, det är det verkligen speciellt när man har suktat efter det ett bra tag. =)
NathalieMarieBerg

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en lugn jul :)

Svar: Ja på sätt och vis var det det, men det blev inte som det brukar vara. Fast det gjorde väl inte så mycket heller när man inte har någon julkänsla =)
NathalieMarieBerg

Ronja Therese

Gott nytt år till dig också och krya på dig! :)

Svar: Tack så mycket=)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress